کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/18 | اعضاء: 316541 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنترلر آمازون، برای اندروید یا برای کنسول آمازون؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ کنسول‌های بازی به علت محبوبیت زیاد بین کاربران به عرصه‌ای پردرآمد تبدیل شده که هر کمپانی می‌خواهد به طریقی دستی بر آتشش داشته باشد. آمازون را می‌توان آخرین کمپانی‌ای دانست که وارد این عرصه شده و هنوز دقیق نمی‌دانیم چه در سر دارد.

 

کمپانی آمازون احتمالاً دارد کنسول بازی می‌سازد و اخیراً هم به لطف کاربری به نام «دیو زاتز» تصاویری افشا شده که کنترلر این کنسول را نشان می‌دهد. استانداردهای کنترلرها در این یکی هم وجود دارد: دو اهرم آنالوگ مقعر، چهار دکمه A ، B ، X و Y سمت راست و دکمه‌های چهار جهت پایین سمت چپ، دکمه‌های ماشه بالای کنترلر کمی رو به عقب.

آن‌چه این کنترلر را متمایز می‌کند سایر دکمه‌های آن است. پایین کنترلر دکمه‌های کنترل رسانه‌ای هستند: اجرا/توقف، جلو رفتن و عقب رفتن. وسط آن هم چهار دکمه دیگر قرار دارد: خانه، عقب، منو... صبر کنید ببینم! این‌ها که دکمه‌های اندرویدی هستند! آمازون یا دارد کنترلری برای اندروید می‌سازد و یا کنسولش بر اساس اندروید است. البته گزینه دوم محتمل‌تر است. و اما دکمه چهارم...

دکمه مرموز چهارم چیست؟ ما هم به اندازه شما می‌دانیم، اما ظاهرش که بسیار براق و شیک است. لکه‌های سفید به نظر می‌رسد بازتاب نوری باشند که از بالای کنترلر می‌تابد. می‌تواند یک توپ ردیاب trackball کوچک باشد، اما قرار دادن چنین چیزی روی کنترلر به این شکل بسیار غیرمنطقی است و تصور ما این است که آمازون باهوش‌تر از آن است که چنین کاری بکند. شاید دکمه پاور باشد، یا دکمه اشتراک‌گذاری، مثل آن‌چه پلی‌استیشن 4 دارد. این دکمه شباهت زیادی هم به لوگوی دایره بازی آمازون دارد، سرویس دیجیتال کمپانی که بخش امتیازات، جایزه‌ها و برخی امکانات دیگر را به بازی‌های مختلف اضافه می‌کند. اما هنوز نمی‌توانیم قطعی بگوییم چه دکمه‌ای است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ شش لامپ ال‌ای‌دی هم جلوی کنترلر تعبیه شده است. طبیعتاً چهارتای سمت راست باید تعیین‌کننده این باشد که کنترلر را کدام یک از گیمرها در دست دارد، اما دو ال‌ای‌دی دیگر هم نمی‌دانیم سمت چپ چه می‌کنند. ضمناً کنترلر از دو باتری نیم قلمی استفاده می‌کند.

ظاهراً آمازون از شریک سخت‌افزاری اپل یعنی فاکس‌کان برای ساخت کنترلر استفاده خواهد کرد، چون فاکس‌کان در برزیل کارخانه دارد و این کنترلر هم در برزیل تحت مقررات دولتی بررسی شده است. اگر هنوز هم شک دارید که این کنترلر به آمازون ربطی داشته باشد، جدا از لوگوی آمازون که روی کنترلر خورده، سند هم‌خوانی مقررات در برزیل هم به نام «کمپانی خدمات تأمینی آمازون» به ثبت رسیده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19934 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/12/27 تعداد مشاهده: 1771
سافت گذر